Friday 25 January 2013

Auld Scotland Wants Nae Skinking Ware.

Canty Burn's Nicht a'body.

No, Ahm no gonnae show ye somethin' fancy tae dae wi' yer haggis. Ah prefer it plain wi' neeps and tatties. Fit fine!


But fit ah am here tae spik aboot is this month's Random Recipes.
Dom has speart us tae get uir recipe fae somebody else's cookbook collection.

The bonny quine fae Little Macaroon emailed me a recipe for Spezzatino Di Cinghiale fae Twelve by Tessa Kiros.



Ah used pork shooder insteid o wild boar but it made a braw, comfortin bowlie o scran.


Reminds me o the rhyme mah Grandma wid say when dishing up the tea - 

Soup in a bowlie
Tatties on a plate
 And a wee bittie beef
If ye dinna come late.


12 comments:

  1. I am probably one of the few that can actually understand that.

    I have my veggie haggis ready to have tomorrow. On fast today.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Och weel at least yer gettin' it the morn. An veggie haggis is fine tae.

      Delete
  2. Ha! And you're so well-spoken in the flesh :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me Ma's pure doric an a ma teuchter family fowk. Sich a shame a've lost it!

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. I say, that's an absolutely spiffing use of the old pork shoulder, wot! Jolly good show! I've had to delay my haggis consumption to the morrow on account of dashed irksome reasons but I'll be certain to serve it in a jolly old traditional manner. Pip pip and cheerio.

    ReplyDelete
  5. What an awesome post. Can't think of anything clever to say - I love it!

    ReplyDelete
  6. Aw thankyou. I'm having the leftover haggis for breakfast this morning - brilliant for brekkie.

    ReplyDelete
  7. whaaaa?... Love it!... brilliant post, I can hear the brrrrrrrrrrrrrrr as I read and what an excellent idea to ask a fellow blogger to pick one for you... beautiful stuff, thank you for entering x

    ReplyDelete
  8. Hahaha - had such a chuckle reading this - reminded me of many years of family holidays pet-sitting for an elderly aunt in Aberdeenshire!
    And of course the recipe looks delicious too :o)

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete